Hoe kun je een universele klanten/kortingskaart, dat eigenlijk veel meer is dan dat, nu relevant en onderscheidend positioneren in het landschap van klanten- en kortingskaarten in Nederland en straks ook daarbuiten?
Wevolve bedacht Mister Nice Buy. De vriend die je als consument altijd al had willen hebben.
Want als je vrienden wordt van Mister Nice Buy, kun je gebruik maken van alle topdeals die hij voor je regelt bij zijn partners (winkels/bedrijven).
Bij elke deal die hij voor je fikst, zet hij geld voor je opzij. Dat geld kun je sparen of laten uitkeren op je eigen rekening.
Daarnaast houdt hij je continu op de hoogte van aanbiedingen die, specifiek voor jou, interessant zijn. Dat doet hij via z'n site, een nieuwsbrief en natuurlijk via diverse sociale netwerken zoals Facebook en Twitter.
Momenteel is Mister Nice Buy in onderhandeling met verschillende partijen om straks die topdeals voor de consument te kunnen maken.
Wevolve helpt hem hierbij. En ontwikkelde naast het idee 'Mister Nice Buy', promotiemateriaal waarmee hij zijn potentiƫle partners kan benaderen.
Word ook vast vrienden met Mister Nice Buy op: www.misternicebuy.nl.